FAQS
FAQS:
Děkujeme za návštěvu našeho obchodu online. Zde poskytujeme často kladené otázky a odpovědi na vás. Doufáme, že vám to bude jasné a informativní pro vaše online nakupování.
Jak bych mohl objednat?
Jako váš dotaz, jsme rádi, že vám pomohou užívat si nakupování na našich webových stránkách. Postupujte následovně:
1.Pick své oblíbené zboží. (Jakákoli pomoc, kontaktujte prosím náš prodejní zástupce online)
2. Klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“ na stránce produktu a přejděte do nákupního košíku.
Chcete si v nákupním košíku koupit více kusů zboží? Změňte číslo v položce Množství. box.
Chcete odstranit položku z nákupního košíku? Klikněte na tlačítko Odstranit napravo od libovolné položky v košíku.
3.Pokud chcete koupit více položek, stačí pokračovat v nakupování na našich stránkách. Nebo jinak, podívejte se.
4.V tomto kroku2 potvrďte prosím správně svou dodací adresu. A pokračujte v pokladně.
5.Prosím vyberte způsob platby, který vám vyhovuje.
6.Last krok, stačí potvrdit a pak se obrátit na platební stránku zaplatit objednávku.
7.Po dokončení objednávky. Vaši objednávku zpracujeme do dvou dnů a expedujeme! A to bude trvat asi 7-15 pracovních dnů na vaše dveře!
----------------------------------------
Proč není způsob platby, který chci použít, k dispozici?
Během výročního prodeje se současně zpracovává velké množství plateb. Někteří poskytovatelé plateb online mohou zaznamenat přetížení a dočasně převzít službu offline. Doporučujeme, abyste svou objednávku zadali jiným způsobem platby a počkejte a zkuste to znovu později.
--------------------------------------------
Během platebního procesu jsem dostal chybové hlášení. Co bych měl dělat?
Pokud se na našich webových stránkách zobrazí chybová zpráva, zkontrolujte stav objednávky.
* Vzhledem k tomu, že spracujeme spoustu plateb najednou, může trvat nějakou dobu, než bude stav objednávky aktualizován. Doufáme, že se můžeme spolehnout na vaši trpělivost a porozumění.
* U některých platebních metod se můžete přesměrovat na jinou stránku třetí finanční strany. Pokud jste zde obdrželi chybovou zprávu, je nejlepší kontaktovat přímo poskytovatele plateb.